2011. december 29., csütörtök

Polló László - Rakd rendbe a pénzügyeidet! CD-vel - Jelenlegi ára: 4 900 Ft


A szerző így ajánlja művét olvasóinak:
Az én történetem – azt hiszem – nem különleges. Tükröződik benne a magyar valóság és egy ma már középkorú, vállalkozó kedvű villamosmérnök találkozása: – voltam konstruktőr, technológus, üzletkötő, marketinges, szövegíró, szervező, programozó, oktató, tanácsadó, szakértő, pénzügyes, PR-es, személyzetis, belső ellenőr, gyártás-előkészítő, anyagbeszerző, – 30 éves korom óta vezető állásokban dolgozom, – alapítottam több vállalkozást, 15 évig voltam sikeres cégvezető, azután konkurenseim feljelentésére előzetes letartóztatásban ültem, és bár felmentettek, addigra a cégem tönkrement, – nem adtam fel, még mindig szeretek cégeket építeni, és most is egy új vállalkozás építésén dolgozom, miközben tanácsadóként tevékenykedek. Az üzleti sikert pénzben mérik, így amikor azt mondom: Rakd rendbe a pénzügyeidet, úgy értem,  csinálj rendet először a saját fejedben, és aztán az üzletedben!  Tapasztalatból mondom, mert én már megjártam a mennyet, de a poklot is. Ez utóbbitól szeretnélek megkímélni, hát úgy gondoltam, leírom, amit az elmúlt 15 évben megtanultam és saját bőrömön megtapasztaltam a hazai üzleti életről, talán okulsz belőle, ügyesebb leszel nálam.  Ne higgy senkinek, még nekem se, de próbáld ki!
Mondják, más kárán tanul az okos. Ebben a könyvben mindaz benne van, ami szerintem sikerre vezetett, meg az is, ami bukáshoz. Amit érdemes megszívlelni, amit jó megtanulni, és amit nem szabad elkövetni.
Fejezeteit két részre bontottam: –  A gyakorlat; itt írtam le azokat a dolgokat, amelyeket a magam tapasztalatai diktáltak, –  És ami mögötte van; itt találod azokat a dolgokat, melyeket a kiadó a archívumából állítunk össze, hogy az elméleti, módszertani háttérrel is tisztában légy. – A mellékelt CD-n hasznos segédanyagokat találsz.. Tedd csak be a gépedbe, elindul magától. Nem kell különösebb hozzáértés. Fontos jogszabályok, nyomtatványminták, tesztek, kalkulációk, ellenőrző jegyzékek, címek, segédletek, amelyek, ha kéznél vannak, megkönnyíthetik a dolgodat. A kapcsos könyv formátumot azért választottuk, hogy kapcsolatban maradhassak Veled, újabb és újabb muníciókkal láthassalak el. Könyvem így folyamatosan fejlődni fog, ahogy Neked is mindig alkalmazkodnod kell.
Tartalom
1 Tartalom 2 A cég szervezete és szereplői 2/1 Tartalom 2/2 A gyakorlat… 2/2. 1 A cég szervezete 2/2. 2 Tulajdonosok 2/2. 3 Vezetők 2/2. 4 Munkavállalók 2/2. 5 Életvitel 2/3 … és ami mögötte van 3 A cég teljesítménye 3/1 Tartalom 3/2 A gyakorlat… 3/2. 1 A teljesítmény mérése, ellenőrzése 3/2. 2 A teljesítmény bérezése, ösztönzés 3/2. 3 Oktatás, képzés 3/2. 4 Szervezés 3/3 … és ami mögötte van 4 Értékesítés 4/1 Tartalom 4/2 A gyakorlat… 4/2. 1 Külső és belső kommunikáció 4/2. 2 Marketing 4/2. 3 Értékesítés 4/2. 4 Közönségkapcsolatok 4/2. 5 Területi képviselet 4/3 … és ami mögötte van 5 Termelés, minőségbiztosítás 5/1 Tartalom 5/2 A gyakorlat… 5/2. 1 Termelés 5/2. 2 Minőségbiztosítás 5/3 … és ami mögötte van 6 Pénzügyek 6/1 Tartalom 6/2 A gyakorlat… 6/2. 1 Pénz, kamat, tőkehozadék 6/2. 2 Vállalati pénzügyek 6/2. 3 Vagyongazdálkodás 6/2. 4 Pénzügyi döntéshozatal 6/3 … és ami mögötte van 7 Stratégia és taktika 7/1 Tartalom 7/2 A gyakorlat… 7/2. 1 Stratégia 7/2. 2 Taktika 7/3 … és ami mögötte van 8 Az állami környezet és kezelése 8/1 Tartalom 8/2 A gyakorlat… 8/2. 1 Az állam 8/2. 2 Jog és könyvelés 8/3 … és ami mögötte van 9 Függelék 9/1 Tartalom 9/2 Ellenőrző listák, segédanyagok 9/3 Irodalomjegyzék
BOLTI ÁRA: 17. 250. - helyett vidd el villámáron!
Újszerű állapot, nem olvasott!



Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Az aukció vége: 2011-12-30 01:52
. Polló László - Rakd rendbe a pénzügyeidet! CD-vel - Jelenlegi ára: 4 900 Ft